תקשורת בין אישית חיובית ומקרבת

כולנו בני אדם. יחסי קרבה בין האדם לעצמו, לשני ולמנהל יוצרים ארגון אנושי, כזה שנבחר שוב ושוב כמועדף על ידי הלקוחות. איך עושים זאת נכון?

משך הסדנה: 8-24 שעות

קהל יעד: כל עובדי הארגון

רציונל:

האדם הינו יצור חברתי, עם צרכים בסיסיים להשתייכות ואינטראקציות בינאישיות (מאסלו).
התקשורת שלנו קובעת את איכות חיינו, האפקטיביות שלנו, היחסים שלנו ואף את שביעות הרצון שלנו בחיינו.

מטרות:

• שהמשתתפים יכירו את יסודות התקשורת האפקטיבית ויתאמנו בה.
• שהמשתתפים יזהו את האמונות והפרדיגמות שיש לנו על עצמנו ומנהלות אותנו.
• לשפר את מיומנויות התקשורת (פנים וחוץ ארגונית) של העובדים.

נושאי הפעילות:

• קשב, הקשבה ומה שבינהם
• סוגי תקשורת (מילולית, בלתי מילולית, כתובה, מודעת ולא מודעת)
• נוסחת התקשורת ומרכיביה
• התנהגויות המהוות מחסומים בתקשורת
• דיבור עצמי והשלכתו על התקשורת בחוץ
• תקשורת לא אלימה (מקרבת)
• תקשורת ככלי לעוצמה בחיים
• תרגילים, סימולציות והתנסויות במיומנויות תקשורת

לתיאום סדנאות וימי גיבוש בארגונכם צרו קשר כבר עכשיו

052-8434100

info@insideoutside.co.il
<br

רשימת סדנאות

שיתוף