משך הסדנה: 8-24 שעות
קהל יעד: כל עובדי הארגון
רציונל:
האדם הינו יצור חברתי, עם צרכים בסיסיים להשתייכות ואינטראקציות בינאישיות (מאסלו).
התקשורת שלנו קובעת את איכות חיינו, האפקטיביות שלנו, היחסים שלנו ואף את שביעות הרצון שלנו בחיינו.
מטרות:
• שהמשתתפים יכירו את יסודות התקשורת האפקטיבית ויתאמנו בה.
• שהמשתתפים יזהו את האמונות והפרדיגמות שיש לנו על עצמנו ומנהלות אותנו.
• לשפר את מיומנויות התקשורת (פנים וחוץ ארגונית) של העובדים.
נושאי הפעילות:
• קשב, הקשבה ומה שבינהם
• סוגי תקשורת (מילולית, בלתי מילולית, כתובה, מודעת ולא מודעת)
• נוסחת התקשורת ומרכיביה
• התנהגויות המהוות מחסומים בתקשורת
• דיבור עצמי והשלכתו על התקשורת בחוץ
• תקשורת לא אלימה (מקרבת)
• תקשורת ככלי לעוצמה בחיים
• תרגילים, סימולציות והתנסויות במיומנויות תקשורת