משך הסדנה: 8-24 שעות
קהל יעד: מנהלים, אנשי מכירות, אנשי שירות לקוחות, מנהלות לשכה, מזכירות בכירות.
רציונל:
כל אחד מאיתנו נושא ונותן על משהו מדי יום. משא ומתן היא תקשורת דו-סיטרית שנועדה להשיג הסכם, כאשר לך ולצד השני יש כמה אינטרסים משותפים וכמה אינטרסים מנוגדים. הסדנה שלהלן נועדה לתת כלים לניהול נכון ופרודוקטיבי של תהליך משא ומתן, שיביא לתוצאות הארגוניות הרצויות.
מטרות:
• שהמשתתפים יבינו את המרכיבים של תהליך משא ומתן.
• לתת ארגז כלים לניהול נכון של משא ומתן.
• שהמשתתפים יפנימו את האפשרות שברוב המקרים אנו באותה סירה.
נושאי הפעילות:
• קצרים בתקשורת וטיפול בהתנגדויות של תהליך משא ומתן
• שלבים ומאפיינים של משא ומתן
• אסטרטגיית ניהול של משא ומתן
• הגדלת העוגה לפני החלוקה
• התמקדות באינטרסים ולא בעמדות
• קריטריונים אוביקטיביים
• W/W כדרך חיים