לשרת אנשים הוא מבחינתנו הדבר הנעלה ביותר עלי אדמות.
לאחדים מאתנו, סוגיית הנתינה והשירות היא צפרדע גדולה לעיכול "
"מה שאני אשרת אחרים" ?
"למה מה קרה" ?
בואו נתאר לעצמנו עולם/סביבה בו כל אחד דואג לאחר ולצרכים של האחר.
איזו הרגשת פרגון, אהבה, סיפוק שבנתינה ובאחדות תיווצר?
איך זה היה אילו כל עובד בחברה שלנו יחשוב על זולתו והקולגות ?
איך זה היה אילו נותן השירות יגיע לעבודה עם שמחה בלב, על ההזדמנות לבלות את כל היום בנתינה לאחרים, כולל ללקוחות ?
מהפך בשירות פנים ארגוני שעוברים בדואר ישראל, שלמה בורלא מרצה על שירות WOW שמתחיל מבפנים. בשלב הבא יעברו המנהלים והעובדים סדנאות שירות. על סדנת שירות תוכלו לקרוא כאן . . .