שירות WOW

הרצאה מטלטלת ו"חודרת עצמות" המציבה את ה"אני" במרכז, ככלי מפתח לשירות לקוחות.

 

לשרת אנשים הוא מבחינתנו הדבר הנעלה ביותר עלי אדמות.

לאחדים מאתנו, סוגיית הנתינה והשירות היא צפרדע גדולה לעיכול "

"מה שאני אשרת אחרים" ?

"למה מה קרה" ?

בואו נתאר לעצמנו עולם/סביבה בו כל אחד דואג לאחר ולצרכים של האחר.

איזו הרגשת פרגון, אהבה, סיפוק שבנתינה ובאחדות תיווצר?

איך זה היה אילו כל עובד בחברה שלנו יחשוב על זולתו והקולגות ?

איך זה היה אילו נותן השירות יגיע לעבודה עם שמחה בלב, על ההזדמנות לבלות את כל היום בנתינה לאחרים, כולל ללקוחות ?

מהפך בשירות פנים ארגוני שעוברים בדואר ישראל, שלמה בורלא מרצה על שירות WOW שמתחיל מבפנים. בשלב הבא יעברו המנהלים והעובדים סדנאות שירות. על סדנת שירות תוכלו לקרוא כאן . . .

 

 

לתיאום הרצאות, סדנאות וימי גיבוש בארגונכם צרו קשר כבר עכשיו

052-8434100

info@insideoutside.co.il
<br

ההרצאות שלנו

שיתוף