שירות WOW כדרך חיים
ההגדרה הטובה ביותר של שירות היא זו של הלקוח שלך
? רוצים שהעובדים שלכם יעניקו שירות כאילו הם "בעלי הבית"?
? רוצים לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב?
לקוחות הארגון הם הכח המניע שלו, ובלעדיהם אין לו קיום. האם העובדים בארגון שלך מבינים זאת? האם כל עובד מוכן לחיות מתוך מתן שירות ללא פשרות?
רוב הלקוחות אינם מבדילים בין המוצרים, אך יודעים היטב להעריך שירות מצוין שקיבלו!
אנו מזמינים אתכם לעבור סדנת שירות לקוחות שבה העובדים שלכם –
⬅ ילמדו להעניק שירות מעולה ללקוח
⬅ יבינו את חשיבות השירות עבור הלקוחות ועבור החברה
⬅ יישמו את הכלים החדשים כבר בשיחת הטלפון/המפגש הבא מול הלקוח
⬅ יגרמו ללקוחותיכם להמליץ עליכם בכל פעם מחדש
⬅ יהיו מאושרים יותר בחייהם האישיים ויבואו לעבודה שמחים!
⬅ הפידבק החיובי שיקבלו יישמר את המוטיבציה ויחדד את התחושה הטובה בתוך הארגון
? מטרות
? נושאי הפעילות
? משך הסדנה
בין 3-8 מפגשים
? קהל יעד
אנשי שירות לקוחות ותמיכה, אנשי מכירות, טלמרקטינג, מוקדנים, וכל עובדי הארגון הנותנים שירות חוץ ושירות פנים ארגוני.
לתיאום סדנת שירות לקוחות בארגונכם צרו קשר כבר עכשיו
052-8434100
info@insideoutside.co.il