אין ספק שהיכולת למכור היא אומנות, ולא אחת הדבר שהכי קשה לאנשי מכירות ושירות לקוחות למכור – את עצמם. חברת הייעוץ והפיתוח הארגוני אינסייד אאוטסייד מתמחה בהנחיית והדרכת סדנאות מקצועיות לארגונים וחברות, ומעבירה סדנאות טיפול בהתנגדויות לקוח. הסדנאות מוצעות במספר מתכונים ועם התאמה אישית של היקף הפעילות ואופי התכנים.
- סדנת טיפול בהתנגדויות- סדנא ממוקדת בנושא התנגדות במכירות, ובשירות המיועדת בשביל טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, אנשי מכירות, טלמרקטינג, מנהלים ועוד. הסדנא מיועדת להבין מהי בעצם התנגדות וכיצד להפסיק לחשוש מפניה או להרגיש מאוימים ממנה, ולמעשה להפכה לכלי הפועל לטובת תהליך המכירה ומסייע בקידומה באופן ששני הצדדים שבעי רצון. במהלך הסדנא יזכו המשתתפים לסל כלים מקצועי ויישומי הכולל ניהול תקשורת, ניהול משא ומתן מנצח, W/W, תקשורת מקרבת וחיובית, שליטה על תהליך המכירה וכו'.
- סדנת כישורי מכירה- סדנת עומק בהיקף הנע בין שמונה לארבעים שעות המיועדת לשירות לקוחות, אנשי מכירות וטלמרקטינג, המספקת ארגז כלים פרקטי לשיפור יכולות מכירה. ארגז הכלים כולל שינוי מהותי בתפיסת המוכר את עצמו ואת תפקידו, לרבות אינטליגנציה רגשית, תהליכי מכירה נכונים, התמודדת מוצלחת מול התנגדויות, ניהול משא ומתן וכדומה.
לטיפול בהתנגדויות לקוח
להזמנת סדנה מתאימה לצרכי הארגון העוסקת בהתנגדויות לקוח, ולעוד פרטים ויעוץ מקצועי בחינם, השאירו פרטים באתר שלנו, או צרו קשר עם חברת Inside Outside בטלפון
052-8434100 או במייל info@insideoutside.co.il.